Formulare anunt

1. Alegerea unui titlu bun

Titlul anuntului, este probabil cel mai important aspect, este ceea ce potentiali cumparatori vad in categorii si in urma rezultatelor de cautare. In functie de atractivitatea acestuia, se decide daca merita vizualizat continutul anuntului gratuit.

In mod implicit, atunci cand se executa o căutare pe europaforsale.ro, titlul anuntului dvs., trebuie să conţina cuvinte descriptive care detaliaza ceea ce oferiti.

Titlul trebuie să fie scurt, concis si ar trebui sa descrie cu acuratete ceea ce este oferit in anunt.

Titlurile care includ fraze generice, cum ar fi “De vanzare” sau “Cea mai bun Oferta”

nu ofera cumparatorilor o idee asupra produselor sau serviciilor ofertate, astfel incat vor fi sanse mici ca acestia sa citeasca continutul anuntului.

Exemplu: Daca ai de vanzare un apartament cu 3 camere in zona B-dul Stefan cel Mare, titlul anuntului va fi de forma “Stefan cel Mare, apartament 3 camere” si vom evita folosirea titlurilor “Vand apartament de lux”, “Oferta limitata “, “De vanzare, super oferta”, “Vand urgent”.

2. Alegerea celei mai bune descrieri

Formularea corecta a unui anunt poate fi diferenţa intre a face vanzarea sau nu.

Este important sa sa va puneti in pozitia cumparatorului si intrebativa ce informatii ar trebui sa contina anuntul pentru a cumpara.

Anunturile cu puţine informatii rareori au sanse de reusita, in timp ce anunturile cele mai de succes sunt cele care includ o multime de informatii cu descrieri clare si fotografii, care raspund la intrebarile clientilor inainte ca acestia sa o faca.

In general vorbind, cu cat detaliati mai multe informatii in descrierea anuntului, ajutati cumparatori sa ia o decizie, fara a fi nevoie sa va contacteze pentru clarificari suplimentare – asta in cazul cel mai fericit.

3. De evitat

Ortografia şi semnele de punctuatie sunt la fel de importante, deoarece un anunţ cu greseli de scriere lasa o impresie gresita cumparatorilor care vor trece la urmatorul anunt si probabil, vor cumpara de la concurentul dumneavoastra – daca acestea are un anunţ mai bine formulat.

4. Fotografii si prezentare video

Incarcati doar fotografi relevante, clare, care au scopul de a veni in ajutorul descrieri – doar pentru faptul ca puteti adauga 10 poze in continutul anuntului nu trebuie sa o luati ca si o obligativitate. Prezentarea video este valoroasa daca “montajul” este realizat de un cunoscator, daca vindeti un telefon, laptop, gps etc – de preferat ar fi sa adaugati un review existent pe youtube, creat de o companie experimentata.

5. Feedback

Daca anuntul dumneavoastra inregistreaza un numar consistent de vizualizari si totusi nu vindeti, o prima concluzie ar trebui sa va dea de gandit. De cele mai multe ori inseamna ca titlul anuntului a fost formulat corect, insa descrierea lasa de dorit si/sau pretul este prea mare. In prima faza, recomandam sa editati anuntul si adaugati o descriere noua, mult detaliata si analizati ofertele concurentei inainte de a stabili pretul, daca este prea mare va poate alunga cumparatorii.